Artikelnummer:
ISBN_9789187413131

Uppdrag: Träsktrollen

Tredje delen i serien "Hemliga boken för äventyrare" av Cecilia Rihs. Lina och Peppar får ett nytt äventyr att prova av farmor Hilda. Den här gången ska de undersöka träsktroll.. Lätt och fartfylld spänning för barn som nyligen lärt sig läsa men inte vill ha för barnsliga böcker. Här händer det mycket läskigt och magiskt! Hela sidor med text i stor stil blandas med svart-vita illustrationer. Inbunden Författare: Cecilia Rihs Illustratör: Carl-Marcus Ramstedt Förlag: Olika förlag Sidantal: 92 sidor FSC-märkt


Tyvärr ingår inte denna produkt i vårt sortiment för tillfället.

Till butikens startsida »

Sitemap »