Artikelnummer:
ISBN: 9789163886836

Metteborgs samlade öden och äventyr

Lättläst och roligt för barn som börjat läsa själva!

Den här boken handlar om Metteborg, Kudden och Benni Bing Bång. Men Bing Bång får de inte säga för fröken. Mest handlar den om Metteborg. Hans liv går ganska bra utom när det blir katastrof, till exempel när Benni Bing Bång kastar ett isblock på honom. Det är i ettan.

I tvåan går hans liv ännu bättre. Det är då han blir vän med Kudden.

I trean är livet toppen! Alla tre gillar de Dunne som går i samma klass.


Tyvärr ingår inte denna produkt i vårt sortiment för tillfället.

Till butikens startsida »

Sitemap »